Sunday, February 17, 2008

Ramen Setagaya

To my blog group:

Guys I am SO sorry I haven't been posting. I know you've been WAITING to know what happens in my daily life, since...I mean...I'm typically so awesome. But I promise, I'm back now! Yaaay!

みなさん、きょうはとてもおもしろかったです!ナネットさんとわたしはRamen Setagayaへいきました。たべものはとてもおいかったです。わたしたちはPork BBQのうどんがありました。 (I hope that's semi-correct grammar.)

Anyway...
しゃしんとめました!


ラーメン!

おいしいたべもの

ナネットさんはラーメンがだいすきです、ね?

わたしたちのちょうりし。

I promise to post more this week after the しけん!

7 comments:

manami said...

Hi! My name is Manami Watanabe of Bunkyo university. I am going to go Columbia university in march. I looking forward it. And I LOVE ラーメン too. When I go to N.Y, I want to eat it!!

SUGURU said...

日本語のTAのすぐるです。

うわーーーーーーー、
ラーメンおいしそう(笑)
おなかすいてきました。

Kate S said...

hehehe とてもかわいいしゃしんですね!ああらめんおたべたいです。わたしたちまたいかなければなりません!しゃしんおらめんわおいしい looks. ("looks" わにほんでわかりません。。。)

Jackie J said...

まなみさん!ありがとうございました!いっしょうにラーメンをたべもあしょうか?ナネットさんはたくさんラーメンのレストランがしています。あなたの英語はてもいいです!すみません、私の日本語はちょっと。。。><!!

じゃ。。。

どうぞよろしく!

EIKO said...

私もセタガヤラーメンに行ってみたくなりました。しばらく食べてないなあ。。。

Anonymous said...

ジャッキさん、もうすぐおいしい食べ物を食べに行きませんか。私は中国りょうりが食べたいよ!

jk2010 said...

とてもおもしろいです